نرم افزار CRM سیاق نسخه 8
سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به رقابتی بودن بازار های جدید و لزوم رعایت استانداردها و حرکت صحیح توسط کسب و کاها از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این سیستم با طبقه بندی و ارزش گذاری و راه اندازی قابلیتهایی مانند نظر سنجی و ثبت تماسهای مشترکین و سرویسهای ویژه مشترکین و... در این راستا کمک شایانی میکند.
یکی از عمده مزایای این سیستم یکپارچگی و قرار گرفتن آن کنار بقیه سیستمهای سیاق مانند حسابدرای و فروش و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری به امکان گزارش گیری بهتر و کار روانتر و یکپارچه را فراهم می آورد.
قابلیتهای طبقه بندی شده نرم افزار CRM سیاق
تعریفات پایه |
مشترک-سرویسکار-محصول و ... |
ثبت مشخصات کامل مشترک |
تعریف مناطق جغرافیایی مانند استانها و شهر های با قابلیت تعیین سرویس های معتبر و نا معتبر برای هر منطقه |
||
صدور کارت و شماره اشتراک و محدوده اشتراک برای مشتریان تحت پوشش |
||
ثبت مشخصات کالا یا کالاهای تحت پوشش |
||
ثبت دوره تحت پوشش |
||
تعریف و گروه بندی محصولات تحت پوشش |
||
تعریف عناوین مورد سرویس به صورت گروه بندی درختی با شاخه های نا محدود |
||
تعریف سرویسکارها و لینک آنها به سیستم حسابدرای |
||
امکان ثبت تماسهای مشترکین و ثبت سرویسهای تلفنی |
||
امکان تعریف انواع وضعیت های نتیجه تماس مشترکین |
||
امکان گروه بندی کارت اشتراک به صورت شاخه درختی |